Események, amiket mindenképpen szem előtt kell tartani:

Hazánkban nincsen hiány e-kereskedelmi eseményekből az év első felében. Árulkodik az iparágról, hogy több egymástól külön álló rendezvény is szerveződik, ami kizárólag az internetes kereskedelem úttörőinek, zöldfülűinek, vagy éppen már a több éve a piacon lévő szereplőknek készül. Fejlődésben van ez a szegmens, ami akaratlanul is a covid hullám idején kapott erőre. De nem lehet mindent a covid nyakára írni, mivel több, mint valószínű, hogy anélkül is figyelemre méltó számokat produkálnának. A fejlődés a hirdetési árak elszállását és az eddigieknél jóval erősebb marketing versenyt eredményezett a webáruházak között.

De mit is kínál számunka az e-kereskedelem programok terén?

E-commerce Expo: február 22.

Future Trade: május 19.

XVIII. Ecommerce Hungary: május 24.

Business Fest: június 9.

Események, amiket mindenképpen szem előtt kell tartani:
Future Trade

Future Trade

A május 19.én megrendezésre kerülő Future Trade Digitális Kereskedelmi Konferenciáról a Danubius Hotelben kerül megrendezésre már második alkalommal az Eazy Digital szervezésében. Itt inkább a szakmai előadásokon lesz a hangsúly olyannyira, hogy három teremben fog párhuzamosan zajlani a rendezvény, kávé és ebédszünetekkel felosztva. Az előadások témáit még csak érintőlegesen is nehéz bemutatni pár sorban, mivel szó lesz aktuális trendekről, a fuvarozás jövőjéről, nemzetközi piacról, a Google-ről és a fizetési formák átalakulásáról is. Ezek mellett teret és időt adnak kötetlen beszélgetésekre is, hiszen trendek és technológia ide vagy oda a jó ötletek így születnek. A rendezvény másik nagy dobása az e-kereskedelmi toplista bemutatása lesz, amit a Haszon Listákkal karöltve készített el az Eazy Digital. Egy ilyen sokszínű piacot nehéz lenne egyetlen lista alapján rangsorolni ezért több szempont szerint is felsorakoztatták a szakmát. Úgy, mint árbevétel, kosárérték vagy éppen tranzakciós szám alapján. A listákkal valós képet kaphatunk arról, hogy hol helyezkedünk el a versenyben, kik vannak körülöttünk és kik a konkurenseink. Ezek mind olyan dolgok, amik a fejlődést segítik.

Előadók: Molnár Tamás (Head of Agency Services at Eazy Digital) Makai Gábor (Igazgató Absolvo) Fodor Zoltán (Online Project Manager, Rossman Magyarország Kft.) Kovács Péter (Agency Realitionship Manager, Google) Laczkó Gábor (Alapító, Stylers) Prof. dr. Jesse Weltevreden (Professor Digital Commerce, Amsterdam University os Applied Sciences) Stampf Attila (Customer Experience Designer at Humanize) Fazekas Anna (Business Development Manager, S&K Solution GmbH & Co. KG) Hunyady Beatrix (Marketing Director at euronics) Varga Zoltán (Co-Founder, Papita.hu Zrt.) Bíró Pál (Country Manager at Google) Lázár Arnold (E-commerce vezető, REGIO JÁTÉK) Hartvig Áron Dénes (Cambridge Economics, Közgazdasági elemző) Sabányi László (Wolt Magyarország Kft. ügyvezető igazgató) Szegedin András (Magyar Telekom, Digital Funnel Area Lead)

XVIII. E-kereskedelmi Konferencia

Éppen, hogy fellélegezhetünk a Future Trade után, máris itt a következő meeting a XVIII. E-kereskedelmi Konferencia keretében. Ennél a számnál illik megállni egy pillanatra, tizennyolcadik születésnapját ünnepli a Webshippy által támogatott rendezvény. Így végig kísérték az e-kereskedelem teljes fejlődését hazánkban, ami az utóbbi években lendült csak be igazán. A rendezvénynek Visegrád ad otthon, ahol az előadások többek között a várva várt 2021-es számokról, a cookies változásokról, a szerver támadások elhárításáról és a legújabb logisztikai technológiákról fog szólni. Ezeken belül két területre lesznek osztva a témakörök és a helyszín is. Gazdaság és szabályozás és technológia és marketing szempontok szerint. Így mindenki érdeklődésének megfelelően szlalomozhat az előadások között egész nap.

Előadók: Pogátsa Zoltán (közgazdász) Szeles Péter (Reacty Digital) Madar Norbert (GKI Digital) Balog “Petya” Péter (befektető, Cápák között) Nemes Dániel (IT biztonságtechnikai szakértő, Biztributor) Kovács Zoltán és Keleti Arthur (T-Systems) Vadász Illés (Google) Máriás Zsigmond (LogiNet Systems), Őri Gergely (JátékNet), Kovács Norbert biztosítási szakember (GrECo Hungary), Keleti Arthur (T-Systems) Székely Ágoston (Cofidis) Kis Ervin Egon (SmartCommerce Consulting) Stampf Attila (Humanize.studio) Szigeti Péter (lapigazgató, 24.hu, Vezess.hu) Keleti Arthur (kiberbiztonsági szakértő, ITBN) Dr. Szűcs László (PwC Magyarország) Siklósi Máté (CP Contact) Burka Szilvia (Praktiker) és Gandera Balázs (INTREN) Orbán Zsombor (Deloitte) Losonczi Balázs (Pentacom) Johan Gabriels (iBanFirst) Csikós Dávid (Data-Driven Solutions) Sárospataki Albert és Fekete Dániel (Billingo) Bayrak Yusuf (Roborobo) Vaspöri Ferenc (Invitech) Dr. Aracsi Bernadett (Deloitte Zrt.), Dr. Szűcs László (PwC Magyarország), Siklósi Máté (CP Contact) Fülöp Szabolcs (Trans-Sped) Táncsics András (Boxy) Forgács Mariann (BeSocial), Dr. Miks Anna (Deloitte), Horváth András (Handras.hu), Matócza Szabina (CHERRISK) Lippai Péter (Growww Digital) Csereklyei Bálint (iLogistic és Dora Natura esettanulmány) Perényi András (Webshippy) Tóth Nóra (INTREN) Csereklei Zoltán (Pelenka.hu) Csereklyei Bálint (iLogistic), Perényi András (Webshippy), Táncsics András (Boxy), Kiss Zsolt (Frisbo) Bakonszegi Norbert (PW Studio) Zabari István (Lumenet) Fagyas Szabolcs (Packeta) Rédey László (Oander Development) Bengyel Ádám (Foxpost) Fürjes Ádám (Rossmann), Barcsay Erik, Káli György, Stampf Attila (Humanize.studio) Takács Mihály (Futár.hu) Vadász Illés (Google Magyarország), Szigetvári József (Szállás.hu), Geiger Tamás (JabJab) és Flekács Zoltán (Growww Digital) Kiss Zsolt, Frisbo Györke Zoltán (Ecommerce Hungary) Nagy Szilvia (DHL Express Hungary) Őri Gergely (JátékNet.hu), Schmidt Richárd (Alinda.hu), Ocskay László (Oander Development), Fülöp Szabolcs (Trans-Sped), Kelemen Attila (DHL Express)

Business Fest

Következő rendezvény a Business Fest, ami konferencia helyett inkább már fesztiválnak tekinti magát. Ez június 9.én a Millenárison kerül megrendezésre. Ez az esemény abban különbözik az eddigiektől, hogy itt nem csak kizárólag az e-kereskedelem a központi téma. Olyan területek is helyet kapnak, mint a HR, valamint a vállalati informatika. Így valóban egy nagyon széles spektrumot fednek le, ami azokat a résztvevőket is érdekelhet, akik nem konkrétan az e-kereskedelemben dolgoznak. Emellett laza „fesztiválos” hangulatot ígérnek, amit programokkal is alátámasztanak. A Business Fest négy rendezvény összefogásából jött létre. Az Ecommerce Expo, az IT Fest, a HR Fest és az Év Irodája piknik szervezésében.

Előadók ide kattintva tekinthetőek meg.

Események, amiket mindenképpen szem előtt kell tartani:
Ecommerce Expo 2022

Ecommerce Expo

Ez az esemény ugyan év elején volt, de ha e-kereskedelmi eseményekről beszélünk mindenképpen említést érdemel! Tavasszal az első fontos esemény az E-commerce Expo volt a Shoprenter és a Billingo szervezésében. A szakmát tekintve ez az esemény zászlóshajónak számít, amit alátámaszt az előadók és a kiállítók létszáma is. Ez az esemény február 17.én került megrendezésre a Lurdy Házban. A több, mint 40 előadó és 80 kiállító az e-kereskedelem minden területét és kérdését lefedte. A SEO-tól kezdve a csomagolási technikákig kérdés nem maradt megválaszolatlanul. A rendezvény fő célja a kapcsolatépítés és a szakmai tapasztalatok és tudás átadása volt a szegmensen belül. Ez a célkitűzés valójában mindegyik rendezvényről elmondható. Előadók ide kattintva tekinthetőek meg.

Nem kell tehát messzire menjünk, ha kreatív ötleteket, friss tudást vagy új fejlesztéseket szeretnénk megvalósítani vállalkozásunkban. Ezek az események amellett, hogy rendkívül informatívak és produktívak még rettentő jó hangulatot és élményt is biztosítanak Önnek vagy akár az egész cégének.

Töltse ki űrlapunkat!

    Kedves Felhasználó!

    Lehetősége van, van adatainak pontosítására, ingyenesen egy weboldal link és egy címke (tag) beállítására. Nézze meg csomagajánlatainkat, további lehetőségeket kínálunk a Top 1000 cégnek, melyekkel jobban ki tud emelkedni és szakmai információkhoz juthat.